Villkor

  • Du är ansvarig för att rätt information har getts vid anmälan. Skulle fel ha uppstått – kontakta oss snarast.
  • Du är skyldig att hålla dig till reglerna, som är angivna på hemsidan. Sker inte detta och ingen förbättring sker efter tillsägelse av ledare, riskerar du att inte längre få vara med på lägret. Ingen återbetalning kommer då att ske av anmälningsavgiften.
  • Boost Camp är ett sommarläger för tonåringar. Som deltagare ska du därför vara född 2000-2006. Är du ung vuxen och skulle vilja vara med på lägret, ber vi dig kontakta ledningsteamet. Tonåringar kommer att prioriteras till lägerplatserna och övriga får vara med i mån av plats.
  • Varje deltagare ansvarar själv för sina värdesaker – lägret ansvarar inte för detta och står inte för ersättning vid skada eller förlust.
  • Deltagare är inte skyldiga att i anmälan berätta om ev. sjukdom eller mediciner, men det kan underlätta för ledarna att hjälpa om behov uppstår. Vi jobbar så klart för att alla ska må bra under lägret, men uppmanar deltagare att ta ansvar för sin hälsa, särskilt om mediciner eller särskilda förhållanden krävs för att må bra.
  • Anmälan är bindande. Avanmälan är endast möjlig under följande förutsättningar:
    • Vid avanmälan innan 30 juni 2019 sker återbetalning av anmälningsavgiften, minus 200 kr för administration.
    • Vid avanmälan efter 30 juni 2019 och fram till 21 juli 2019 sker återbetalning av anmälningsavgiften med 350 kr.
    • Från 22 juli 2019 sker ingen återbetalning av anmälningsavgiften, om inte avanmälan kan styrkas med läkarintyg från allmän vårdinrättning och skickas till oss före lägerstart (dvs. senast 6 aug 2019). Vi behåller dock en administrativ avgift på 300 kr.
    • Avanmälan till lägret kan endast göras via mail. Märk mailet “Avanmälan förnamn efternamn” och skicka till boostcampsommar@gmail.com. Alternativt kan du försöka hitta någon annan, som kan ta din lägerplats. Skicka då information om detta till oss på boostcampsommar@gmail.com senast 6 aug 2019.
  • Vid händelse av att lägret skulle behöva ställas in återbetalas så stor del av lägeravgiften som möjligt efter att lägrets övriga kostnader har reglerats.
  • Vi förbehåller oss rätten att ändra lägerinformation efter behov. Du är själv ansvarig för att hålla dig uppdaterad. Här på hemsidan ska du kunna hitta all information du behöver.
  • Personlig information som lämnas i anmälan kommer att tas om hand på ett säkert sätt och endast behöriga personer som behöver informationen för att utföra sina uppgifter kommer att få ta del av den. Känslig information kommer inte att spridas, utan raderas efter lägrets slut. Eftersom lägret får ekonomiskt bidrag från Pingst Ung Skåne, kommer namn, adress, telefonnummer, mejladress och personnummer att lämnas till Pingst Ung Skåne efter lägret. Informationen ges inte vidare därifrån.
  • Ledares anvisningar måste följas!